منو

فیلم - آشنایی با برند فیتو

۲۵ شهريور ۱۳۹۴
فیتو - نمایندگی رسمی ایران - فیلم - آشنایی با برند فیتو
فیتو برای زیبایی و شادابی موهای شما، دانش گیاهان را به خدمت گرفته و به‌عنوان پیشتاز علوم گیاهی، از نتیجه آخرین تحقیقات برای زیبایی موها استفاده می‌کند.
بیش از ۴۰ سال است که فیتو همگام با دنیای علم پیش می‌رود و با اعمال تغییرات کوچک و تدریجی و به‌کارگیری آخرین ابداعات تکنولوژی، محصولاتی با تأثیرات اثبات‌شده تولید می‌کند.
مواد اولیه به‌کاررفته در محصولات مراقبت از موی فیتو از قلب گیاهان استخراج‌شده‌اند تا به شکلی فعال و مؤثر درزمینهٔ حفظ سلامتی و زیبایی طبیعی موهای شما عمل نمایند.
فیتو دارای گستره وسیعی از محصولات مراقبت از مو و پوست سر است. به‌طوری‌که هر کس با هر نوع مو و هر نوع مشکلی که درزمینهٔ مو و پوست سر دارد می‌تواند راه‌حل مناسب خودش را در میان محصولات فیتو پیدا کند.
مجموعه کاملی از ۱۷ نوع شامپوی متنوع، ۵ حالت‌دهنده تخصصی (ماسک)، کرم‌ها و سرم‌های مراقبتی، محصولات زیبایی و آرایش مو به همراه ۲۱ رنگ موی متنوع.
اسانس‌های روغنی، روغن‌های خالص، عصاره گیاهان و ترکیبی گسترده از مواد اولیه فعال در فرمولاسیون منحصر به فرد محصولات فیتو استفاده شده تا موهای شما را ترمیم، رطوبت رسانی و تغذیه نمایند.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم