منو

تکنولوژی کراتوفیلر

فیتو - نمایندگی رسمی ایران - تکنولوژی کراتوفیلر
موی آسیب‌دیده و موخوره
اگر هرروز موی خود را به مدت طولانی با سشوار حرارت دهید، در استفاده از رنگ مو، دکلره، فر کننده و صاف کننده‌های شیمیایی زیاده‌روی و یا بی‌احتیاطی کنید و موی خود را بیش‌ازحد در معرض آفتاب قرار دهید، پولک‌های موی شما که سپر محافظ بخش‌های داخلی موی شما هستند به‌تدریج آسیب‌دیده، لایه به لایه از روی مو برداشته می‌شوند. به‌این‌ترتیب، بخش‌های درونی موهایتان بی‌دفاع و ضعیف شده، رطوبت و دیگر مواد تشکیل‌دهنده‌اش را از دست می‌دهد.
درنتیجه، موها زبر و خشن شده، قابلیت انعطاف خود را ازدست‌داده، سریع گره می‌خورند، دیر خشک می‌شوند و به‌سختی شانه می‌شوند. با تشدید آسیب‌ها، نوک موها دوشاخه شده و به‌اصطلاح دچار «موخوره» می‌شود.

راه‌حل فیتو
برای ترمیم موهای آسیب‌دیده، دانشمندان کمپانی فیتو، تکنولوژی ابتکاری و بی‌سابقه‌ای به نام کراتوفیلر را ابداع نموده‌اند که با تأمین رطوبت و دیگر مواد ازدست‌رفته، ترمیم سطح پولک‌های آسیب‌دیده مو و محافظت از مو در برابر عوامل آسیب‌رسان محیط (مانند رادیکال‌های آزاد)، موهای خشک و آسیب‌دیده را ترمیم می‌نماید. بیتو از تکنولوژی کراتوفیلر در خلق سری جدید محصولات خود به نام فیتوکراتین استفاده کرده است.

کراتوفیلر: ترمیم از درون با پروتئین‌های گیاهی
هسته مرکزی تکنولوژی کراتوفیلر، استفاده از پروتئین‌هایی مشابه با کراتین مو، اما با اندازه‌ای به‌مراتب کوچک‌تر و باقدرت نفوذ به‌مراتب بالاتر از آن است. این پروتئین‌ها که از گندم، ذرت و سویا گرفته‌شده‌اند، حاوی توالی هوشمندانه‌ای از حدود ۱۸ اسیدآمینه است که بانفوذ به داخل مو و پر کردن جای خالی اسیدهای آمینه ازدست‌رفته کراتین مو، رشته‌های کراتین مو را ترمیم می‌نماید. در تکنولوژی کراتوفیلر برای حفظ رطوبت موی خیلی خشک و آسیب‌دیده از هیالورونیک اسید هیدرولیز شده استفاده‌شده است. هیالورونیک اسید ماده‌ای است بسیار جاذب رطوبت که قادر است به میزان هزار برابر وزن خود آب جذب نماید! هیالورونیک اسید هیدرولیز شده به علت کوچک بودن اندازه‌اش، در کنار پروتئین‌های گیاهی یادشده، به درون کورتکس مو نفوذ نموده و رطوبت مو را از درون تأمین می‌نمایند. در تکنولوژی کراتوفیلر علاوه بر ترمیم تارهای مو از درون، پولک‌های کوتیکول مو با استفاده از سرامیدهای کپسوله شده برگرفته از برنج که شباهت زیادی با سیمان لیپیدی نگه‌دارنده سلول‌ها دارد ترمیم می‌شوند. آسیب‌های جزئی ایجادشده بر روی سطح پولک‌های مو هم با استفاده از این سرامیدها ترمیم می‌شوند. برای پیشگیری از تخریب پولک‌های کوتیکول مو در اثر عوامل آسیب‌رسان محیط مانند پرتوهای فرابنفش و دیگر مواد ایجادکننده رادیکالهای آزاد، از عصاره انار در فرمولاسیون محصولات فیتوکراتین استفاده‌شده که خاصیت آنتی‌اکسیدانی داشته و رادیکال‌های آزاد را خنثی می‌کند.

نظرات (0)

برای ثبت نظرات خود لازم است وارد سایت شوید
ورود عضویت
right_arrowleft_arrow buyshopping-cart instagram facebooktwitter

در تماس باشیم

در تماس باشیم